PredavaÄ: dr.sc. NikÅ¡a SviliÄić – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 5 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
KOMUNIKACIJSKE VJEÅ TINE:
Ponuda edukacijskog programa na bazi grupe polaznika u trajanju od dva ili tri dana. Polaznici će tijekom seminara usvojiti vrlo Å¡irok spektar znanja iz domene uspjeÅ¡ne komunikacije, timskog komuniciranja i strateÅ¡ke percepcije u komunikaciji, koja je od iznimne važnosti u uspjeÅ¡nom poslovanju. Polaznici će takoÄ‘er steći i znanja o važnosti pravilnog koriÅ¡tenja „alata“ komuniciranja u kontekstu prezentacijskih vjeÅ¡tina u najÅ¡irem kontekstu njihove aplikacije. Edukacijski program sadrži nekoliko workshopova i raÄ‘en je po „BEMP†("Bristol Educational Module Programm") programu koji jamÄi vrlu brzu i uspjeÅ¡nu primjenu nauÄenog u svakodnevnom poslu. Ovaj modul govori i o upoznavanje sa važnosti i efikasnosti naprednih komunikacijskih postavki u tvrtki. KoriÅ¡tenjem komunikacijsko – prezentacijskih metoda polaznici će usavrÅ¡iti metode interpersonalne komunikacije a samim time, posredno, i poslovnu efikasnost. Modul „Komunikacijske tehnike“ pomoći će polaznicima seminara da dobiju osjećaj za proaktivitet u komuniciranju i kako da zauzmu pozitivan komunikacijski stav. Program je osmiÅ¡ljen kroz interaktivni rad sa polaznicima kroz brojne workshop radionice i interaktivni prezentacijski materijal.
PREZENTACIJSKE TEHNIKE:
Efekti kvalitetne i sugestivne prezentacije usluga ili proizvoda je svakako jedan od najvažnijih aspekata u domeni kupoprodajnih odnosa u najÅ¡irem smislu. Osnovno pravilo u prodaji glasi: „Stvari vrijede onoliko koliko je netko spreman platiti za njih – a ne onoliko koliko mi mislimo da one vrijede ...“. Tragom tog pradavnog pravila jasno je da je upravo osjećaj za pristup prezentacijskim aktivnostima dominantno važna aktivnost u savladavanju prodajne abecede. Kako ispriÄati „priÄu“? Kako uvjeriti ljude da je ono Å¡to vi nudite najbolje? Kako na najbolji naÄin predstaviti projekt pred Upravnim odborom? Kako kroz prezentacijsku sigurnost postati efikasniji? Ova tema, dakle, daje polaznicima vrlo snažna „zanatska“ uporiÅ¡ta za kvalitetnu pripremu i osmiÅ¡ljen pristup prezentacijskim aktivnostima sa svrhom Å¡to uspjeÅ¡nije prodaje kako proizvoda ili usluga, tako i ideja tj. projekata u najÅ¡irem smislu ...
Sadržaj
KOMUNIKACIJSKE VJEÅ TINE:
- Važnost upravljanja komunikacijskim procesima u tvrtki
- Horizontalna i vertikalna komunikacija
- Interpersonalna komunikacija
- Kongruentnost i inkongruentnost
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Komunikacijska percepcija u primjeni
- Parasignalizacija u komunikaciji
- Neverbalna sintaksa i njeno prepoznavanje
- «Efekt Solomona Asha» u primjeni
- «Hitchcockov fenomen» u komunikaciji
- Kulešovljevo komunikacijsko pravilo
- «DISC» metoda u interpersonalnom komuniciranju
- Analiza DISC metoda
- WORKSHOP – DISC (interaktivni program)
- ISQ metodologija dvostruke pozitivne alternative
- Ferullijeva paralaksa
- SluÄaj zvan “Black people”
- Definiranje auditorija i odabir komunikacijske strategije
- WORKSHOP – konsenzualno komuniciranje project: “Princess Story”
- WORKSHOP – “Chinese Whisper” – demonstracija komunikacijskog “odrona”
- Simplifikacija kao temelj percepciji komuniciranja
- KulturoloÅ¡ke razliÄitosti u komunikaciji
- Krizno komuniciranje
- GENEMIN formula i primjena
- ZakljuÄak
PREZENTACIJSKE TEHNIKE:
- Odnos sadržaja i forme u prezentiranju proizvoda ili usluge
- Važnost proaktivnog pristupa prezentaciji
- Auditorij – Kako ga prepoznati?
- Prilagodba “kursa” prezentacije temeljem auditorija
- “Hubert" & “Neupert” protokoli prezentacije
- Moć ilustrativnih primjera
- Efekti dobre prezentacije
- Kako pripremati prezentaciju
- Kako izbaciti negativnu tremu
- Rad na dinamici prezentacije
- WORKSHOP – Vježbe (interaktivni program)
- Å to su to prezentacijski “triggeri” ili “okidaÄi”?
- Veza između auditorija i govornika
- Kako na najbolji naÄin iskoristiti “okidaÄe”
- Korisni trikovi za optimalnu prezentaciju
- “BEST" metoda prezentacije sadržaja
- “POP" protokol prezentacije
- Prezentacija i prodaja usluge ili proizvoda
- Snimanje kamerom WORKSHOP (u opciji seminara od min. 3 dana)
- Analiza i ispravljanje poÄinjenih pogreÅ¡aka
- ZakljuÄak
PredavaÄ: dipl. oec. Miljenko BoÅ¡ković – PROACTIVA
Trajanje: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 2 dana
Broj polaznika po grupi: 12 -
Cilj
Postići optimalnu grupnu i organizacijsku sinergiju kreiranjem efikasnih timova. PoboljÅ¡anje interakcije izmeÄ‘u postojećih timova i istraživanje timskog profila svakog pojedinog Älana tima. Program je namijenjen novooblikovanim odnosno već postojećim timovima koji su unutar kompanije odgovorni za postizanje konkretnih ciljeva i zadataka. Promijenjene okolnosti i novi poslovni izazovi postali su povod oblikovanju brojnih timovima u gotovo svim suvremenim organizacijama. U mnogim su timovi poluÄili znaÄajne uspjehe i izravno utjecali na veću produktivnost kompanija i stvaranje inovacija koje su bitno promijenile poslovne i druÅ¡tvene procese. MeÄ‘utim, u nerijetkim, primjena timova pokazala je suprotne uÄinke, od stagnacije do pada produktivnosti.
UvoÄ‘enje timova Äesto je praćeno frustracijama, nedoumicama i zbunjenošću, Å¡to se može pogreÅ¡no protumaÄiti kao signal da timovi nisu pogodan oblik rada u toj organizaciji. Preduvjet uspjeÅ¡noj primjeni timova je organizacija pripremljena za implementaciju timskog rada te profesionalan i struÄan pristup u oblikovanju timova i poticanju timskih procesa. Program Timskog rada kroz svoje module nudi Å¡iroki raspon metoda i naÄina oblikovanja timova i poboljÅ¡anja njihovog uÄinka, uvažavajući jedinstvenost svake organizacije i pojedinca.
- pripremiti organizaciju i menedžment za oblikovanje i razvoj timova
- postići veću grupnu i organizacijsku sinergiju
- prepoznati timske snage i slabosti
- poboljÅ¡ati interakciju meÄ‘u Älanovima tima
- poboljšati razinu podrške i povjerenja na radnom mjestu
- smanjiti stres i poboljÅ¡ati naÄine suoÄavanja sa stresom
- razviti zdrave odnose među timovima i radnim skupinama
- pružiti pomoć visokom rukovodstvu u postizanju misije i vizije poduzeća
- istražiti timski profil svakog Älana tima
Sadržaj
Program se sastoji od intenzivnih i interaktivnih seminara, koji ukljuÄuju grupni rad, analize sluÄajeva i kritiÄnih dogaÄ‘aja, programirane instrukcije, igranje uloga, simulacije, igre i sliÄne strukturirane aktivnosti, rjeÅ¡avanje problema, brainstorming tehnike, skupne rasprave, demonstracije, prezentacije, interaktivne audiovizuelne metode. Radi Å¡to boljeg uÄinka i bolje razmjene informacija njeguje se stimulativno, ali povjerljivo radno okruženje. Treba istaknuti da je Miljenko BoÅ¡ković, meÄ‘u prvima u Hrvatskoj, primijenio koncept izvoÄ‘enja timskog rada na otvorenom, usklaÄ‘ujući potrebe razvoja ljudskog resursa u kompaniji s izazovima prirodnog okoliÅ¡a i u njega inkorporirane timske zadatke.
Brižljivo odabrane mikrolokacije za izvoÄ‘enje treninga nalaze se Å¡irom Hrvatske, u Istri, Dalmaciji, Hrvatskom Zagorju kao i duž domaćih rijeka koje omogućuju i teambuilding aktivnosti koji su logiÄan „follow up“ ovog edukacijskog modula. Evaluacija treninga na otvorenom pokazala je njihovu znaÄajno veću uÄinkovitost i veći stupanj kasnije iskoriÅ¡tenosti od onih održanim u kompanijama.
PredavaÄ: mr.sc. Minja BirimiÅ¡a Komazec – PROACTIVA
Trajanje: Moguće opcije trajanja programa: 1 ili 2 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Ukazati na znaÄaj timskog naÄina rada koje, u danaÅ¡nje vrijeme, postaje jedan od dominantnih pretpostavki uspjeÅ¡nom poslovanju.
Sadržaj
Novim zahtjevima i izazovima na tržiÅ¡tu nerijetko viÅ¡e ne mogu udovoljiti ni ponajbolji pojedinci već samo i jedino timovi. Stoga je timski naÄin rada prihvaćen kao rjeÅ¡enje za većinu pitanja Å¡to se postavljaju pred poduzeća na danaÅ¡njem, bitno promijenjenom, tržiÅ¡tu. Polaznici će tijekom seminara upoznati i usvojiti niz znanja i tehnika iz podruÄja uspjeÅ¡nog voÄ‘enja timova (motivacija, delegiranje, treniranje), stilove voÄ‘enja (lider i manager), formiranje timova, funkcionalne i timske uloge, temeljna pravila razvoja uspjeÅ¡nog tima, rjeÅ¡avanje konfliktnih situacija i energiziranje. Kroz interaktivan i asocijativan pristup, polaznici će uspjeÅ¡no percipirati svoju ulogu u timu i sagledati uÄinkovite razvojne mogućnosti komunikacije unutar tima, samorealizaciju kroz timsku ulogu, u svrhu vrhunskih rezultata.
Timski naÄin rada pruža nenadmaÅ¡nu prednost da se zajedniÄkim naporima postižu skupni rezultati koji nadmaÅ¡uju zbroj onih pojedinaÄnih. Pri tome i svaki pojedinac postiže viÅ¡e nego u klasiÄnim uvjetima izvan tima. Timovi nasuprot pojedincima i grupama pojedinaca imaju, naime, mogućnost zajedniÄki iznjedriti vjeÅ¡tine, iskustva i disciplinu koju nameće danaÅ¡nje vrijeme promjena. To se postiže zahvaljujući timskom potencijalu i sinergiji. Timovi koji rade uÄinkovito postižu bolje rezultate od onih pojedinaÄnih, prilagodljiviji su situaciji - tržiÅ¡tu, kupcu, preuzimaju viÅ¡e rizika i viÅ¡e istražuju, proizvode viÅ¡e ideja nego pojedinci, pomažu pojedincima - svojim Älanovima u razvoju vjeÅ¡tina, povjerenja, motivaciji…
- Å to je tim i zaÅ¡to tim - definicije, znaÄenja, prednosti
- Formiranje ciljeva (vizija)
- Stilovi vođenja (lider, manager)
- Motivacija, delegiranje, treniranje
- Managerska mreža ("managerial grid” po Blakeu i Moutonu)
- Temeljne zakonitosti uspješnog tima
- Krivulja razvoja po Katzenbachu i Smithu: od radne grupe do super tima
- Zamke pseudotimova
- Funkcionalne i timske uloge (po Belbinu)
- Konflikt kao pokretaÄ pozitivnih procesa
- Prihvaćanje novog Älana tima
- WORKSHOP vježbe-interaktivni program
- Prikazi uspjeÅ¡nih i neuspjeÅ¡nih sluÄajeva
- «Fish» filozofija kao metoda energiziranja i maksimalnog iskaza potencijala za usavršavanje rezultata
PredavaÄ: dipl. oec. Kamilo Antolović – PROACTIVA
Trajanje: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 3 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Definirati dinamiku prodajnog procesa i polaznicima približiti kljuÄna mjesta prodajne aktivnosti. Ovaj se programski modul sastoji od niza WORKHOP-ova sa vrlo konkretnim prodajnim situacijama koje polaznici pokuÅ¡avaju prilagoditi svojim konkretnim potrebama u svakodnevnom poslu. Cilj ovog programa je približiti „zanatske“ procese i procedure prodaje polaznicima i dati im korisne „alate“ koji doprinose povećanju efikasnosti na terenu.
Sadržaj
- Definicija prodaje
- Tehnike pridobivanja klijenta
- DPA metoda - dvostruka pozitivna alternativa
- analiza prodajnog procesa i konkretni sluÄajevi
- emotivni i aktivni pristanak klijenta na kupnju
- prepoznavane prodajnih osobnosti - vježbe
- analiza moderacijskih prodajnih stilova
- “klasiÄna prodaja†– procesi i procedure pristanka
- kljuÄni motivi u prodaji
- Maslow i hijerarhija potreba i njihova primjena u prodaji
- Utjecanje na kljuÄne motive prodaje
- Pridobivanje emotivnog pristanka na kupnju
- proces prodaje u specifiÄnim situacijama
- Motivi u prodaji / priprema prodajnog razgovora
- Faze prodajnog razgovora / procesa kupoprodaje
- Govor tijela / neverbalna prodajna komunikacija
- Prodajne konstante i naÄela prodajne prezentacije
- Emotivni i financijski pristanak i postprodaja
- testovi projekcija prodajnih stilova/analiza
- vježbe & WORKSHOP “Prodajni mehanizmi”
- vježe & WORKSHOP “Mijenjanje uloga”
- analiza i zakljuÄci
PredavaÄ: dipl. oec. Kamilo Antolović – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 3 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Cilj ovog modula je dobiti osjećaj za „umijeće mogućeg“ odnosno – pregovore. Rad sa polaznicima se temelji na teorijskim i praktiÄnim primjerima dobrih i loÅ¡ih pregovaraÄa pomoću kojih se na vrlo ilustrativan naÄin sugerira optimalan pregovaraÄki nastup. Jedan dio modula definira važnost „grupnog pregovaranja“. Formirane grupe polaznika dobivaju nekoliko pregovaraÄkih zadataka u kojima spoznaju važnost zajedniÄkog (sinergijskog) djelovanja u efikasnom postizanju željenih ciljeva. Nakon formiranja timova i distrakcijske analize, prelazi se na konkretne primjere u domeni pregovaranja u kojima grupe imaju priliku na praktiÄan naÄin pokazati steÄeno znanje. „Poslovno pregovaranje“ je iznimno koristan i interesantan edukacijski modul.
Sadržaj
- Zapovjedi i naÄela pregovaranja
- Pregovaranje kao komunikacijski proces
- KljuÄna pregovaraÄka pravila
- Uspostava dobrog prvog dojma
- Važnost “hallo†efekta u pregovaranju
- Prepoznavanje kljuÄnih pregovaraÄkih toÄaka
- Persuazivni utjecaj u pregovaranju
- Isticanje argumentacije i elaboracija
- Dinamika procesa pregovaranja
- “Brzo zatvaranje†pregovora
- “MSP†pregovaraÄka konstanta
- Taktike i strategije pregovaranja
- Principi pregovaranja
- PregovaraÄka moć i pregovaraÄki proces
- WORKSHOP – primjeri pregovaraÄa
- Projekcija filma pregovaranje (cca 30 min.)
- Snimanje debate na zadanu temu (cca 60 min.)
- Emitiranje debate uz komentare i ocjene
- RASPRAVA / uoÄene prednosti i slabosti
- Analiza i zakljuÄci
PredavaÄ: dipl. polit. Miljenko BoÅ¡ković – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 2 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Svi znamo staru poslovicu koja kaže “Vrijeme je novac”. Bez obzira na to danas mnogi neuÄinkovito i neracionalno upravljaju vremenom. Jedna od tajni uspjeÅ¡nog menadžmenta upravo je uÄinkovito upravljanje vremenom koje je, posredno, upravljanje naÅ¡im vlastitim životom. Kako nadzirati svoje vrijeme? Kako se usredotoÄiti na prave (važne) stvari? Kako izbjeći bavljenje neisplaniranim aktivnostima? Kako se usredotoÄiti na glavna (najvažnija) podruÄja - prioritete? Kako donositi prave odluke? - samo su neka od pitanja na koja ovaj seminar pokuÅ¡ava odgovoriti. Postoje brojne teorije o planiranju koje razraÄ‘uju generacije planiranja – poÄevÅ¡i od najobiÄnijih listi - dnevnika obveza (Master list) pa do stvarnog upravljanja svojim vremenom i životom. Na raspolaganju su i brojna pomagala - alati koja nam u tome mogu pomoći.
Sadržaj
- O vremenu - razumjeti znaÄaj vremena
- Test procjene iskorištenosti osobnog vremena
- Vrijeme i ciljevi
- Prinicipi optimizacije vremena
- „Kradljivci vremena“
- Prekidi - efekt lista pile
- Plan i planiranje - put do uspjeha
- Planiranje osobnog rada - biti uÄinkovitiji
- Dnevno, tjedno, mjeseÄno, godiÅ¡nje planiranje
- Vremenski tjesnaci - odluke
- Prioriteti - hitno i/li bitno
- Vrste vremena
- Delegiranje
- Alati i tehnike
- Zlatni savjeti za uštedu vremena
- Korisne navike
- ZakljuÄak: kako biti uÄinkovitiji?
>
PredavaÄi: mr.sc. Minja BirimiÅ¡a Komzec / dr.sc. NikÅ¡a SviliÄić – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 3 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Definirati ulogu motivacijske strukture u prodajno - upravljaÄkom sustavu i spoznati njenu važnost u krajnjoj efikasnosti rada projektnih timova. Kroz vježbe ćemo postaviti stratifikacijsku motivaciju i približiti polaznicima neke osnovne postavke stimuliranja projektnih timova. KoriÅ¡tenjem McAborsenovog testa definirat će se motivacijska struktura svakog polaznika seminara i, temeljem toga, pojasniti motivacijske uÄinke “prema unutra” i “prema vani”. Motivacija je vrlo važan Äimbenik suvremenog poslovanja u svim hijerarhijskim razinama a kroz ovaj modul polaznici će dobiti vrlo dragocjene informacije o tome kako mogu “upravljati” motivacijom. Drugi dio seminara tretira upravljanje konfliktima odnosno “conflict management”. Polaznici će steći znanja o tome kako upravljati konfliktnim situacijama na optimalan naÄin koristeći motivacijsku strukturu osobnosti. Uvježbava se pristup “conflict managementa” sa kupcima ali i sa Älanovima internog tima tj. grupe.
Sadržaj
- Motivacijska rezultanta
- Efikasnost i motivacija
- Maslow – hijerarhija potreba i motiva
- McAborsenov test motivacijskog djelovanja
- Primjena stratifikacijske motivacije u radu timova
- Interna i eksterna motivacija
- Maslow i njegova hijerarhija potreba – veza sa motivacijom
- Dinamika postavljanja motivacijskih matrica
- Sinergija motivacijskih i komunikacijskih uÄinaka
- Problem hijerarhije u motivacijskoj strukturi
- Vrste nagrađivanja temeljem karakterizacije profila djelatnika
- McPrescottov teorem o optimizaciji motivacije
- Struktura novÄanog nagraÄ‘ivanja
- Nematerijalna motivacija – problemi i benefiti
- Sređivanje konflikata u poslovanju
- Konfliktni kupci
- Konfliktni suradnici
- Upravljanje rješavanjem konflikata
PredavaÄ: dr.sc. NikÅ¡a SviliÄić – PROACTIVA
Trajanje seminara: 1 dan
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Radi se o fenomenu koji se pojavio 1957. godine kada je James Vicary, spretni menadžer lokalnoga kina u New Jerseyu pokuÅ¡ao utjecati na potroÅ¡aÄku podsvijest. Spretnim insertiranjem poziva, trajanja svega 25 stotinki sekunde, “Drink Coke” i “Eat popcorn”, unutar filmskoga materijala, podigao je prodaju pića za 57,5 a kokica za 18,1 posto. Eksperiment je nazvan ”Invisible commercial”. Od tada pa do danas, utjecajem “ispod granice percepcije” bavili su se mnogi. Otkriveni su dragocjeni momenti koji pružaju neslućene mogućnosti u domeni utjecaja propagande na percepciju. ÄŒak 89 posto djelovanja Äovjeka je nesvjesno pa je tim i mogućnost utjecaja na taj dio velika. teorijskom dijelu seminara (Subliminalne poruke).
Cilj je ukazati na važnost “subliminalnih poruka” u svakodnevnoj komunikaciji kao i u oglaÅ¡avanju. ”Subliminalne poruke” su danas sastavni dio marketing mixa. U Americi se primjećuje porast semisubliminalnih i subliminalnih poruka u oglaÅ¡avanju a njihov efekt je i znanstveno potvrÄ‘en. Ove tehnike su iznimno atraktivne i na do sada neviÄ‘en naÄin utjeÄu na potroÅ¡aÄe i sugeriraju impulsnu kupnju proizvoda. Polaznici će vidjeti kako se subliminalnim porukama koriste najveće svjetske tvrtke i brandovi – od Coca Cole do Honde ... Polaznici će steći znanja o implementaciji subliminata u ovisnosti o mediju (TV, radio, tisak, Web) i optimizaciji takvih poruka u suglasju sa proizvodom.
Sadržaj
- Å to su “subliminalne poruke”?
- Povijest SP-a
- Kako djeluju SP na podsvijest potroÅ¡aÄa?
- Mehanizmi djelovanja i glavni principi SP-a
- Instaliranje SP-a u podsvijest potroÅ¡aÄa
- Mediji tj. prijenosnici SP-a
- “Invisible commercial” pokus – dokaz djelovanja
- Pokus Lloyda Silvermana
- KljuÄni motivatori potroÅ¡aÄa pri odluci za kupnju
- Instrumenti distribucije SP-a
- Utjecaj SP na predsjedniÄke izbore u USA
- SP u oglasima – primjer “Coca Cola – Pepsi Cola”
- Pop/Rock bendovi i SP – širenje propagande
- Afera “Judas Priest” i SP
- Fenomen “Stairway to Heaven” - skrivena SP
- Efekti SP u marketingu
Operator: dipl. ing. Vedran Kapov – Johnny - PROACTIVA
Trajanje: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 7 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Teambuildingom se postiže:
- viša razina komunikacije i interakcije među zaposlenicima u poduzeću
- osnaživanje kreativnih i inventivnih postupaka u timskom radu
- razvijanje timskog duha u radnoj sredini
- jaÄanje samopouzdanja i razvijanje samoinicijative
- oslobaÄ‘anje od stresa kroz fiziÄku aktivnost i uzbuÄ‘enje
- druženje, rekreacija i zabava
- stvaranje osjećaja zajedništva i pripadnosti grupi
ZamiÅ¡ljen kao sinergija klasiÄnog teambuildinga i kreativnih radionica u sklopu poslovne komunikacije i poslovnog obrazovanja, ovaj se program razvio u nužno i djelotvorno sredstvo u unapreÄ‘ivanju komunikacije u radnoj sredini. Budući da sva recentna istraživanja dokazuju neposrednu vezu djelotvorne komunikacije i djelotvornosti poduzeća, kvalitetna se komunikacija nameće kao bitan preduvjet uspjeÅ¡nog poslovanja.
Svrha je razvoj poželjnih karakteristika pojedinca ili tima, smanjivanje akumuliranog stresa, poboljÅ¡anje komunikacije izmeÄ‘u uposlenika pod stresom, upravljanje konfliktnim situacijama, jaÄanje timskog duha i samopouzdanja, preuzimanje rizika i odgovornosti, planiranje - upravljanje promjenama, donoÅ¡enje odluka, kreativno rjeÅ¡avanje problema.
Praksa pokazuje da nakon provedenog dvodnevnog ili trodnevnog teambuildinga polaznici bolje komuniciraju, suraÄ‘uju, te nestaje antagonizma izmeÄ‘u odjela Å¡to rezultira sinergijom pri pronalaženju zajedniÄkih efikasnih rjeÅ¡enja.
UÄinak koji se postiže tijekom Teambuilding programa je da polaznici ukljuÄeni u program osvijesti u sebi mogućnosti boljeg, jednostavnijeg i efikasnijeg djelovanja u zahtjevnim managerskim i životnim situacijama te dodatno osvijesti sliku o sebi kao kreativnoj osobi, uz ostvarivanje grupne kohezije i sinergijskog efekta u zajedniÄkom radu.
Sadržaj
Ovaj se modul precizira naknadno u dogovoru sa naruÄiteljem a Proactiva organizira sljedeće timske aktivnosti:
1. “PAINTBALL” TOURNAMENT
(Turnir u “paintballu”, prepuno adrenalina ...)
2. “TREASURE HUNT”
("Potraga za blagom”, najpopularniji Teambuilding)
3. “MURDER PARTY”
("Tulum sa ubojstvom” – svjetski hit!!!)
4. “ÄŒOVIK OD MORA” feat. Nautomania d.o.o.
(Jedrenje, ribolov, spremanje ribe, veÄernji tulumi, gitara ...)
Sve dodatne informacije o pojedinom programu dobit ćete nakon Å¡to dobijemo uvid u grupu polaznika. Program se, naime, uvijek dodatno specificira u ovisnosti o grupu. Na taj naÄin dodatno Äinimo programe atraktivnijim i interesantnijim za polaznike.
Operator: prof. Maja SenÄer Stanković – PROACTIVA
Cilj
Garuda HR Institute je tvrtka koja 35 godina radi na optimizaciji poslovanja sa aspekta HR-a. Drugim rijeÄima – sigurno ste se puno puta upitali je li neka osoba najbolji mogući izbor za mjesto na kojemu radi unutar tvrtke? Postoje li, možda, efikasnije rjeÅ¡enja u sistematizaciji poslovanja? Je li možda u toj osobi “ÄuÄi” genij za neko drugo mjesto u tvrtci? Garuda Personal & Professional Profiles sa pouzdanom sigurnošću, temeljem testova (Costumer Profile, Personal Profile, Competence Profile ...) može zakljuÄiti o stupnju emotivne i profesionalne inteligencije pojedinog zaposlenika a samim time i optimizirati njegovu ulogu u sustava koja će rezultirati povećanom efikasnošću. Sustav psihometrije na kojem se zasnivaju Garuda testovi primjenjen je na 1244 tvrtke u Zapadnoj Europi i Americi. MeÄ‘u licenciranim korisnicima Garuda alata su Scania, Nokia, DHL i mnoge druge poznate tvrtke ...
Test se provodi u trajanju od 90 minuta. Nakon toga slijedi razgovor sa polaznikom da se utvrdi stupanj emotivno-profesionalne distrakcije. Rezultati se obraÄ‘uju u roku od najdulje dva do tri dana i potom se u grafiÄkom i pisanom obliku prezentiraju HR manageru ili direktoru tvrtke (odnosno osobi koja je zaduzena za optimizaciju personala u sistematizaciji poslovanja). Skica jednog dijela “Profile Reporta” izgleda ovako:
Test je izuzetno pouzdan i izvrstan alat uz, naravno, praćenje zaposlenika i njihovih poslovnih navika. Razgovor sa trenerom može ići u smjeru da se neku osobu za kojeg smatramo da je veliki potencijal pokuÅ¡a “preobraziti” u smislu premjeÅ¡aja njegovih “abilities” tj. sposobnosti u onu sferu koja je najpotrebnija firmi ...
Garuda HR tools posjeduje još niz vrlo korisnih alata kojima se zaista može optimizirati sustav ljudskih resursa u tvrtci.
Jedan od takvih alata je i “Preference profile” koji vrlo precizno detektira poslovno/privatni komunikacijski profil djelatnika.
KoriÅ¡tenjem ”Preference profila” može se prevenirati odabir neadekvatnih kadrova za tvrtku odnosno preusmjeriti i repozicionirati postojeći ljudski kapital.
Važno je napomenuti da se u konaÄnici Garuda testova dobija iznimno precizan (na oko 100-tinjak stranica sa grafikonima i objaÅ¡njenjima) i u velikoj mjeri pouzdan “report” koji uz dodatnu opservaciju djelatnika može vrlo kvalitetno determinirati, a potom i optimizirati djelatnikovu ulogu u tvrtci.