Operator: prof. Maja SenÄer Stanković – PROACTIVA
Cilj
Garuda HR Institute je tvrtka koja 35 godina radi na optimizaciji poslovanja sa aspekta HR-a. Drugim rijeÄima – sigurno ste se puno puta upitali je li neka osoba najbolji mogući izbor za mjesto na kojemu radi unutar tvrtke? Postoje li, možda, efikasnije rjeÅ¡enja u sistematizaciji poslovanja? Je li možda u toj osobi “ÄuÄi” genij za neko drugo mjesto u tvrtci? Garuda Personal & Professional Profiles sa pouzdanom sigurnošću, temeljem testova (Costumer Profile, Personal Profile, Competence Profile ...) može zakljuÄiti o stupnju emotivne i profesionalne inteligencije pojedinog zaposlenika a samim time i optimizirati njegovu ulogu u sustava koja će rezultirati povećanom efikasnošću. Sustav psihometrije na kojem se zasnivaju Garuda testovi primjenjen je na 1244 tvrtke u Zapadnoj Europi i Americi. MeÄ‘u licenciranim korisnicima Garuda alata su Scania, Nokia, DHL i mnoge druge poznate tvrtke ...
Test se provodi u trajanju od 90 minuta. Nakon toga slijedi razgovor sa polaznikom da se utvrdi stupanj emotivno-profesionalne distrakcije. Rezultati se obraÄ‘uju u roku od najdulje dva do tri dana i potom se u grafiÄkom i pisanom obliku prezentiraju HR manageru ili direktoru tvrtke (odnosno osobi koja je zaduzena za optimizaciju personala u sistematizaciji poslovanja). Skica jednog dijela “Profile Reporta” izgleda ovako:

Test je izuzetno pouzdan i izvrstan alat uz, naravno, praćenje zaposlenika i njihovih poslovnih navika. Razgovor sa trenerom može ići u smjeru da se neku osobu za kojeg smatramo da je veliki potencijal pokuÅ¡a “preobraziti” u smislu premjeÅ¡aja njegovih “abilities” tj. sposobnosti u onu sferu koja je najpotrebnija firmi ...
Garuda HR tools posjeduje još niz vrlo korisnih alata kojima se zaista može optimizirati sustav ljudskih resursa u tvrtci.
Jedan od takvih alata je i “Preference profile” koji vrlo precizno detektira poslovno/privatni komunikacijski profil djelatnika.

KoriÅ¡tenjem ”Preference profila” može se prevenirati odabir neadekvatnih kadrova za tvrtku odnosno preusmjeriti i repozicionirati postojeći ljudski kapital.
Važno je napomenuti da se u konaÄnici Garuda testova dobija iznimno precizan (na oko 100-tinjak stranica sa grafikonima i objaÅ¡njenjima) i u velikoj mjeri pouzdan “report” koji uz dodatnu opservaciju djelatnika može vrlo kvalitetno determinirati, a potom i optimizirati djelatnikovu ulogu u tvrtci.