Predavači: mr.sc. Minja Birimiša Komzec / dr.sc. Nikša Sviličić – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 3 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Definirati ulogu motivacijske strukture u prodajno - upravljačkom sustavu i spoznati njenu važnost u krajnjoj efikasnosti rada projektnih timova. Kroz vježbe ćemo postaviti stratifikacijsku motivaciju i približiti polaznicima neke osnovne postavke stimuliranja projektnih timova. Korištenjem McAborsenovog testa definirat će se motivacijska struktura svakog polaznika seminara i, temeljem toga, pojasniti motivacijske učinke “prema unutra” i “prema vani”. Motivacija je vrlo važan čimbenik suvremenog poslovanja u svim hijerarhijskim razinama a kroz ovaj modul polaznici će dobiti vrlo dragocjene informacije o tome kako mogu “upravljati” motivacijom. Drugi dio seminara tretira upravljanje konfliktima odnosno “conflict management”. Polaznici će steći znanja o tome kako upravljati konfliktnim situacijama na optimalan način koristeći motivacijsku strukturu osobnosti. Uvježbava se pristup “conflict managementa” sa kupcima ali i sa članovima internog tima tj. grupe.
Sadržaj
- Motivacijska rezultanta
- Efikasnost i motivacija
- Maslow – hijerarhija potreba i motiva
- McAborsenov test motivacijskog djelovanja
- Primjena stratifikacijske motivacije u radu timova
- Interna i eksterna motivacija
- Maslow i njegova hijerarhija potreba – veza sa motivacijom
- Dinamika postavljanja motivacijskih matrica
- Sinergija motivacijskih i komunikacijskih učinaka
- Problem hijerarhije u motivacijskoj strukturi
- Vrste nagrađivanja temeljem karakterizacije profila djelatnika
- McPrescottov teorem o optimizaciji motivacije
- Struktura novčanog nagrađivanja
- Nematerijalna motivacija – problemi i benefiti
- Sređivanje konflikata u poslovanju
- Konfliktni kupci
- Konfliktni suradnici
- Upravljanje rješavanjem konflikata