PredavaÄ: dr.sc. NikÅ¡a SviliÄić – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 5 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
KOMUNIKACIJSKE VJEÅ TINE:
Ponuda edukacijskog programa na bazi grupe polaznika u trajanju od dva ili tri dana. Polaznici će tijekom seminara usvojiti vrlo Å¡irok spektar znanja iz domene uspjeÅ¡ne komunikacije, timskog komuniciranja i strateÅ¡ke percepcije u komunikaciji, koja je od iznimne važnosti u uspjeÅ¡nom poslovanju. Polaznici će takoÄ‘er steći i znanja o važnosti pravilnog koriÅ¡tenja „alata“ komuniciranja u kontekstu prezentacijskih vjeÅ¡tina u najÅ¡irem kontekstu njihove aplikacije. Edukacijski program sadrži nekoliko workshopova i raÄ‘en je po „BEMP†("Bristol Educational Module Programm") programu koji jamÄi vrlu brzu i uspjeÅ¡nu primjenu nauÄenog u svakodnevnom poslu. Ovaj modul govori i o upoznavanje sa važnosti i efikasnosti naprednih komunikacijskih postavki u tvrtki. KoriÅ¡tenjem komunikacijsko – prezentacijskih metoda polaznici će usavrÅ¡iti metode interpersonalne komunikacije a samim time, posredno, i poslovnu efikasnost. Modul „Komunikacijske tehnike“ pomoći će polaznicima seminara da dobiju osjećaj za proaktivitet u komuniciranju i kako da zauzmu pozitivan komunikacijski stav. Program je osmiÅ¡ljen kroz interaktivni rad sa polaznicima kroz brojne workshop radionice i interaktivni prezentacijski materijal.
PREZENTACIJSKE TEHNIKE:
Efekti kvalitetne i sugestivne prezentacije usluga ili proizvoda je svakako jedan od najvažnijih aspekata u domeni kupoprodajnih odnosa u najÅ¡irem smislu. Osnovno pravilo u prodaji glasi: „Stvari vrijede onoliko koliko je netko spreman platiti za njih – a ne onoliko koliko mi mislimo da one vrijede ...“. Tragom tog pradavnog pravila jasno je da je upravo osjećaj za pristup prezentacijskim aktivnostima dominantno važna aktivnost u savladavanju prodajne abecede. Kako ispriÄati „priÄu“? Kako uvjeriti ljude da je ono Å¡to vi nudite najbolje? Kako na najbolji naÄin predstaviti projekt pred Upravnim odborom? Kako kroz prezentacijsku sigurnost postati efikasniji? Ova tema, dakle, daje polaznicima vrlo snažna „zanatska“ uporiÅ¡ta za kvalitetnu pripremu i osmiÅ¡ljen pristup prezentacijskim aktivnostima sa svrhom Å¡to uspjeÅ¡nije prodaje kako proizvoda ili usluga, tako i ideja tj. projekata u najÅ¡irem smislu ...
Sadržaj
KOMUNIKACIJSKE VJEÅ TINE:
- Važnost upravljanja komunikacijskim procesima u tvrtki
- Horizontalna i vertikalna komunikacija
- Interpersonalna komunikacija
- Kongruentnost i inkongruentnost
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Komunikacijska percepcija u primjeni
- Parasignalizacija u komunikaciji
- Neverbalna sintaksa i njeno prepoznavanje
- «Efekt Solomona Asha» u primjeni
- «Hitchcockov fenomen» u komunikaciji
- Kulešovljevo komunikacijsko pravilo
- «DISC» metoda u interpersonalnom komuniciranju
- Analiza DISC metoda
- WORKSHOP – DISC (interaktivni program)
- ISQ metodologija dvostruke pozitivne alternative
- Ferullijeva paralaksa
- SluÄaj zvan “Black people”
- Definiranje auditorija i odabir komunikacijske strategije
- WORKSHOP – konsenzualno komuniciranje project: “Princess Story”
- WORKSHOP – “Chinese Whisper” – demonstracija komunikacijskog “odrona”
- Simplifikacija kao temelj percepciji komuniciranja
- KulturoloÅ¡ke razliÄitosti u komunikaciji
- Krizno komuniciranje
- GENEMIN formula i primjena
- ZakljuÄak
PREZENTACIJSKE TEHNIKE:
- Odnos sadržaja i forme u prezentiranju proizvoda ili usluge
- Važnost proaktivnog pristupa prezentaciji
- Auditorij – Kako ga prepoznati?
- Prilagodba “kursa” prezentacije temeljem auditorija
- “Hubert" & “Neupert” protokoli prezentacije
- Moć ilustrativnih primjera
- Efekti dobre prezentacije
- Kako pripremati prezentaciju
- Kako izbaciti negativnu tremu
- Rad na dinamici prezentacije
- WORKSHOP – Vježbe (interaktivni program)
- Å to su to prezentacijski “triggeri” ili “okidaÄi”?
- Veza između auditorija i govornika
- Kako na najbolji naÄin iskoristiti “okidaÄe”
- Korisni trikovi za optimalnu prezentaciju
- “BEST" metoda prezentacije sadržaja
- “POP" protokol prezentacije
- Prezentacija i prodaja usluge ili proizvoda
- Snimanje kamerom WORKSHOP (u opciji seminara od min. 3 dana)
- Analiza i ispravljanje poÄinjenih pogreÅ¡aka
- ZakljuÄak