PredavaÄ: dipl. oec. Kamilo Antolović – PROACTIVA
Trajanje seminara: Moguće opcije trajanja programa: 1 - 3 dana
Broj polaznika po grupi: 12 - 16
Cilj
Cilj ovog modula je dobiti osjećaj za „umijeće mogućeg“ odnosno – pregovore. Rad sa polaznicima se temelji na teorijskim i praktiÄnim primjerima dobrih i loÅ¡ih pregovaraÄa pomoću kojih se na vrlo ilustrativan naÄin sugerira optimalan pregovaraÄki nastup. Jedan dio modula definira važnost „grupnog pregovaranja“. Formirane grupe polaznika dobivaju nekoliko pregovaraÄkih zadataka u kojima spoznaju važnost zajedniÄkog (sinergijskog) djelovanja u efikasnom postizanju željenih ciljeva. Nakon formiranja timova i distrakcijske analize, prelazi se na konkretne primjere u domeni pregovaranja u kojima grupe imaju priliku na praktiÄan naÄin pokazati steÄeno znanje. „Poslovno pregovaranje“ je iznimno koristan i interesantan edukacijski modul.
Sadržaj
- Zapovjedi i naÄela pregovaranja
- Pregovaranje kao komunikacijski proces
- KljuÄna pregovaraÄka pravila
- Uspostava dobrog prvog dojma
- Važnost “hallo†efekta u pregovaranju
- Prepoznavanje kljuÄnih pregovaraÄkih toÄaka
- Persuazivni utjecaj u pregovaranju
- Isticanje argumentacije i elaboracija
- Dinamika procesa pregovaranja
- “Brzo zatvaranje†pregovora
- “MSP†pregovaraÄka konstanta
- Taktike i strategije pregovaranja
- Principi pregovaranja
- PregovaraÄka moć i pregovaraÄki proces
- WORKSHOP – primjeri pregovaraÄa
- Projekcija filma pregovaranje (cca 30 min.)
- Snimanje debate na zadanu temu (cca 60 min.)
- Emitiranje debate uz komentare i ocjene
- RASPRAVA / uoÄene prednosti i slabosti
- Analiza i zakljuÄci